Velkommen til Louiseskolen

L-afdelingen på Louisevej er først og fremmest for børn og unge med generelle indlæringsvanskeligheder og fysiske handicap. I L-afdelingen er der børne-, junior-, og ungeunivers.

C-afdelingen på Christiansfeldvej er først og fremmest for børn og unge, der er diagnosticeret inden for autismespektret. I C-afdelingen er der børne-, junior-, og ungeunivers. C-afdelingen har ligeledes et større ungeunivers på Thors Have.

V-afdelingen i Vonsbæk har et børneunivers 0.-3. klasse og et juniorunivers 4.-6. klasse samt intern SFO. V-afdelingen er for børn der er diagnosticeret inden for ADHD-spektret og/eller børn med følelsesmæssige og sociale vanskeligheder.

M-afdelingen i Moltrup har et ungeunivers 7.-9. klasse for børn der er diagnosticeret inden for ADHD-spektret og/eller børn med følelsesmæssige og sociale vanskeligheder. Samt en linje for børn og unge som har brug for en mere praksisrettet læring, hvor der er et særligt fokus på mestringsstrategier målrettet det enkelte barn.

I fritid har vi én SFO i Vonsbæk samt to SFO´er på henholdsvis Louisevej og Christiansfeldvej. Ligeledes er der to klubtilbud på Louisevej – én klub til vores unge fra Vonsbæk og Moltrup samt én klub til vores unge på Christiansfeldsvej og Louisevej.